niedziela, 16 sierpnia 2015

selfie


Cześć kochani!
Jestem w pracy, ale notkę pisałam wczoraj bo wiedziałam, że dziś nie będzie na to czasu. Tak jak pisałam w poprzedniej notce dostałam kij do selfie i postanowiłam sama spróbować zrobić sobie zdjęcia i chcę Wam pokazać jak wyszło. Nie było łatwo, tym bardziej, że trzęsła mi się łapka, ale kilka wyszło i wydaje mi się, że co niektóre są całkiem niezłe. Następna notka będzie o moich tatuażach bo mnie o to prosicie, a ja nie potrafię Wam odmówić, haha. Zrobię ją w tygodniu, ale nie powiem kiedy dokładnie bo nie wiem jak będzie z moim wolnym czasem, na pewno będę Was informować na snapchacie i instagramie.
Jest szansa, że za tydzień wezmę tygodniowy urlop z czego mega się cieszę, potrzebuję tego bardzo!
Jestem szczęśliwa, że mam tego bloga i tak cudownych czytelników oczywiście, gdyby nie Wy nie chciałoby mi się tego robić więc to tylko Wasza zasługa i chcę żebyście wiedzieli, że pomagacie spełniać mi moje marzenie, które od bardzo dawna siedziało gdzieś w mojej głowie.
Pisaliście ostatnio żebym wstawiała więcej zdjęć i tym razem się udało.


koszulka - Medicine
okulary - Zara
buty - Nike




























-------------------------------------------------------------------------------







11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjecia Ci wyszly, rozkrecasz sie i swietnie Ci to wychodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej rozkrecasz sie z tym blogiem, sledze kazdego posta i powiem CI, ze na prawde jestem pod wrazeniem, miazga! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego obserwujesz tak mało osób na insta, już od 2 lat licze na follow back :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne wlosy, szkoda ze nie jestem na tyle odwazna ;c

    OdpowiedzUsuń