sobota, 15 sierpnia 2015

Flowers


Cześć kochani!
Jest godzina 12:00, a ja nadal nie mogę wyjść z łóżka, wróciłam o 4 rano do domu przez co nie poszłam rano biegać więc zostaje mi trening z Chodakowską. Wczoraj przyszedł w końcu mój kij do selfie i mam zamiar zrobić sobie sama zdjęcia na kolejną notkę i chyba zrobię to już dzisiaj bo pogoda jest piękna, a ja mam dziś wolne także na pewno znajdę trochę czasu. Nie wiem czy mi to dobrze wyjdzie, ale spróbuję.
Mam wielki dylemat jeśli chodzi o moje włosy bo strasznie mnie kusi żeby pofarbować je na jakiś fiolet/róż/turkus, mam nawet tonery w domu, patrzę na nie i od kilku dni się zastanawiam bo trochę się cykam, chyba nie jestem już tak odważna jak kiedyś!
Już kilka osób poprosiło mnie o notkę na temat moich tatuaży, mogę coś takiego zrobić skoro tak bardzo Was to interesuje, nie ma problemu. Mam nadzieję, że już niedługo dojdzie jakiś kolejny!
Dzisiaj wieczorem jadę na urodziny, znowu alkohol i mało snu, a jutro do pracy na 8h, jestem już wykończona, zdecydowanie za mało śpię, muszę wykorzystać mój urlop i trochę odpocząć.
Niedługo wrzesień z czego pierwszy raz w życiu bardzo się cieszę i odliczam każdy dzień, w końcu będę robić coś co lubię i co na pewno przyda mi się w życiu dla samej siebie, a mam nadzieję, że też i dla Was.
Mówię o szkole wizażu bo nie wszyscy jeszcze to wiedzą bo ciągle was przybywa na instagramie, na snapchacie i na blogu, z czego ogromnie się cieszę i bardzo Wam dziękuję.
Póki co tylko jedna dziewczyna ma do mnie jakiś ból więc to i tak niezły wynik, a ja ponoć udaję słodką barbie i obrosłam w piórka, no nie...ale jeszcze trochę obraźliwych komentarzy na mój temat i na pewno coś z tym zrobię bo mam dosyć zazdrosnych dziewczyn, które hejtują tylko dlatego, że same nie potrafią zabrać się za swoje życie, pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz mówię, że nie przeszkodzicie mi w tym co robię i co zamierzam robić nadal.
Pisałam pod jedną notką o mojej jeansowej ramonesce, którą znalazłam jakiś czas temu u siebie na strychu, te spodenki ze zdjęć też tam dorwałam!




top - New Yorker
spodenki - Old Navy
plecak - New Look





















....................................................................................................









16 komentarzy:

  1. każde kolejne zdjęcia coraz to piękniejsze! <3 rób swoje, bo robisz to wspaniale i nie przejmuj się jakimiś płytkimi hejtami :) jeśli krytyka to tylko konstruktywna i na poziomie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie, nie zamierzam się tym przejmować, smutne jest tylko to, że ludzie potrafią być tak paskudni...

      Usuń
    2. ludzie zawsze będą gadać i znajdą powody do nienawiści, nawet najbardziej miłych i kochanych osób. a to dlatego, że sami nie potrafią być dobrymi i zazdroszczą innym tego, jak i tylu przychylnych słów.

      Usuń
  2. Zdjecia piękne<3 czekam na notkę o tatuażach, bo sama chce sobie zrobic, ale nie mam odwagi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Okej, postaram się ją zrobić jak najszybciej, następna jeszcze raczej o tym nie będzie, ale w przyszłym tyg to zrobię na pewno :)

      Usuń
  3. Witam Cię od jakiegoś roku wchodzę na twojego insta bo jesteś jakaś wyjątkowa :) mam pytanko,bo mam problem z włosami..nie wiem jak dojść do blondu..włosy są prawie ,że ma marchewka..przebija się trochę blond ..rozjaśniałam syossem ale mało co dał..co ty zrobiłaś ,że masz tak jasne?:) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* w poprzedniej notce pisałam coś na ten temat, ale skoro masz rude to musisz użyć jeszcze rozjaśniacza, najlepiej takiego z fryzjerskiego sklepu bo są zdecydowanie lepsze i nie załamuj się jeśli wyjdą Ci żółte włosy bo ja miałam ten sam problem, wtedy wystarczy nałożyć srebrny toner, wystarczy 10 min (więcej nie bo zrobią Ci się sine jak glony).

      Usuń
  4. Opalenizna to efekt solarium czy naturalny? Jesteś piekna i czekam na notke o Twojej pielegnacji włosów bo są bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieszany ten efekt! :) Dziękuję bardzo, ale akurat moje włosy są niestety zniszczone!

      Usuń
  5. I tak trzymaj! Nie warto sie przejmowac jakimis zalosnymi hejtami
    Zdjecia jak zwykle swietne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrob niebieskie! Są wakacje, i tak się w końcu spłucze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. włoski na ciemny brąz i grzywka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny ten blad swoja droga, mylisz ze tak czeste rozjasnianie jest warte trzymania koloru tylko na pare tygodni? :D Potem znowu Cie najdzie ochota na blad i slabo tak robic caly proces od nowa <:

    OdpowiedzUsuń
  9. W białych włosach Ci najpiękniej <3 Ale.... ładnemu we wszystkim ładnie :) co do włosów, to kup sobie siemię lniane i gotuj, ja tak się pozbyłam zniszczonych włosów, a jak pomyślę, że kupowałam sobie tone masek i odżywek, a tu takie siemią za 1,50 zł mnie uratowało. Fakt, trochę czasochłonne, ale nie są zniszczone i urosły dużo! :) Więcej snapków! :*

    OdpowiedzUsuń