niedziela, 9 sierpnia 2015

MISBHV



Cześć kochani!

Dawno nie byłam tak zadowolona jak dzisiaj, w końcu się zebrałam i poszłam pobiegać, pierwszy raz od 4 lat? 8km lasem, było ciężko, ale czuję się cudownie, jestem z siebie dumna i mam nadzieję, że uda mi się teraz biegać regularnie, chociaż 2 razy w tygodniu. Pogoda w trójmieście nadal jest piękna, w końcu dotarło do nas prawdziwe lato. Jutro znowu do pracy, nie wiem kiedy zleciał mi weekend, chciałam zrobić dziś więcej sesji żebym miała na zapas i mogła coś dodać w tygodniu bo nie wiem czy znajdę czas na zdjęcia, do środy na pewno nie, a później się okaże, na pewno się postaram bo nie mogę was przecież zaniedbywać!
Cały czas czekam na mój kijek do selfie, myślę, że go pokocham, haha. A co do obiektywu to kupię na pewno, ale po obliczeniu moich wydatków w tym miesiącu wiem, że to na pewno nie stanie się teraz, może uda się na kolejną wypłatę. 
Od września idę do szkoły, pierwszy raz w życiu nie mogę się doczekać, szkoda tylko, że dojdzie teraz kolejny wydatek i to nie mały bo ok 500zł miesięcznie...ale mam nadzieję, że dzięki temu będę mogła po szkole zarabiać na czymś co lubię robić, trzymajcie kciuki!
Wróciłam do aska, więc jeśli macie jakieś pytania do mnie to zapraszam (KLIK)
na pewno odpowiem, postaram się wchodzić tam jak tylko będę miała wolną chwilę, ale widzę, że mam ponad 200 pytań i nie wiem kiedy uda mi się na nie wszystkie odpowiedzieć! 


snap - H&M
sukienka - MISBHV
buty - Nike
okulary - ZARA



























----------------------------------------------------------------------------











20 komentarzy:

  1. trochę nie fajnie wyglądają zdjęcia na których za każdym razem stoisz z fajką... może to i taka Twoja koncepcja.. ale nie zawsze fajna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna! przekonalas mnie do tych rzeczy z misbhv bardzo mi sie podobaja:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Bardzo się cieszę, są sztosem!

      Usuń
  3. Kornelia jestes piekna!!! <3
    :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste zdjecia i twoj gust muzyczny <3 *zakochana*
    Ten Twoj Patrys to prawdziwy szczesciarz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. miazga! takie dziewczyny lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie! zgadzam się z pierwszym komentarzem, te fajki nie są Ci potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy piszą same komplementy na temat twojej osoby, przez co obrastasz w piórka kochana... ja natomiast uważam że jesteś zwyczajną dziewczyną jakich wszędzie pełno, udającą miluśką barbie, a tak naprawdę latającą za byle jakimi 'portkami', próbującą na siłę zrobić karierę w internecie, biorąc się między innymi za bloga o którym masz bardzo mgliste pojęcie, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka, tylko błagam na miłośc boską nie pisz mi że dopiero zaczynasz itp. bo to niezły kicz! jest to w twoim wieku śmieszne i tandetne, dorośnij mała! nie jestem jakimś hejterem ani nikim podobnym, chcę ci tylko coś uświadomić, czy mi się to uda...? czas pokaże.
    i na miłość boską wyrzuć tego peta!
    pozdrawiam!
    ps. dajcie sobie spokój (czytelnicy tegoż 'bloga') z obroną naszej gwiazdeczki bo wasze opinie sa mocno naciągane i niekoniecznie szczere, może dlatego że jej czegoś zazdrościcie albo sami wyglądacie jak pasztety lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie podoba ci się osoba Kornelii czy jej blog, to zwyczajnie pójdź sobie stąd. dostrzegam jednak z twojej strony zainteresowanie Kornelią, do tego dość żałosne, wyjęte z rękawa wnioski, domniemam więc, że jeśli zazdrość, to jedynie z twojej strony, dorośnij ;)

      Usuń
  8. Szczerze mowiac, to ze Ty uwazasz, ze jest zwyczajna osoba spoko dla niektorych moze wydawac sie czyms wiecej albo poprostu mala inspiracja, fakt dziewczyna dopiero zalozyla bloga, sama nie bylabym do konca pewna jak sie za niego wziac :D Wiec Ty w tym momecie jestes obozona ze Kornelia dostaje mile komentarze? cos tu nie ma sensu <:

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj i do tego sama sobie pisze komentarze ahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że niby ja piszę sobie sama komentarze? Tylko dlatego, że ktoś stanął w mojej obronie? Sorry, ale nikogo nie udaje, jestem sobą, a to że według ciebie się do tego nie nadaje to jak najbardziej to szanuję, ale nikt nie każe ci tu wchodzić prawda? Ja robię to co lubię i będę to robić nadal, a ciebie żegnam! :)

      Usuń
    2. i tak trzymaj Kornelka!

      Usuń
  10. Świetnie Ci w tej sukience, to jest rozmiar xs czy s? :) +masz świetny styl :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję! :) rozmiar S

    OdpowiedzUsuń