czwartek, 20 sierpnia 2015

My tattoos


Cześć kochani!
Ostatnio miałam bardzo mało wolnego czasu dlatego kilka dni mnie nie było, ale w końcu udało mi się przygotować dla Was notkę, o którą już od jakiegoś czasu mnie prosicie. Od kilku dni nie biegałam ani nie ćwiczyłam z Chodakowską przez co mam wyrzuty sumienia i źle się z tym czuję, poszłabym teraz bo mam mega ochotę, ale niestety jestem niedysponowana! Od soboty idę na krótki urlop, a za niecałe dwa tygodnie zaczynam szkołę, nie mogę się doczekać. Pod koniec września robię nowy tatuaż, już jestem umówiona, ale nie zdradzę wam co to będzie, z resztą po co ja o tym piszę skoro usłyszycie to na filmiku!
(głos z aplikacji Crazy Helium)

PS. Jeśli nie działa Wam filmik, spróbujcie na innej przeglądarce.





zdjęcia:














więcej zdjęć znajdziecie na moim instagramie @jakoraa, zapraszam! :)



--------------------------------------------------------------------------------









14 komentarzy:

  1. Piękne tatuaże! Sama marzę o paru, ale ciągle cykam się bólu. Może kiedyś w końcu się przełamię. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* nie ma się czego bać, naprawdę! Jeśli się boisz to pójdź sobie na coś bardzo małego żeby zobaczyć jak to jest, a na pewno nie będzie tak strasznie, dasz radę!! :)

      Usuń
  2. Przelamalam sie i jestem umowiona we wrzesniu na pierwsza dziarke! :(
    Twoje sa przepiekne gratuluje odwagi! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze, to dziaramy się razem we wrześniu! :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Cudne tatuaże, i mają ważne symbole.. Wzruszył mnie filmik, ta muzyka i jak opowiadałaś że większość prócz jednego jest z myślą, o Twoim tacie.. Smutne :( Najpiękniejszy ten między, łopatkami.. Następnym razem fajnie byłoby gdybyś dała swój głos, będze lepiej, wyraźniej, jest normalny i dobry bo na snapie nagrywasz.. Uwielbiam Cię Kornelka, jesteś cudowna ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://3.bp.blogspot.com/-jlyLohUolO4/Vc9V_YfIn8I/AAAAAAAAAT4/8srjtcGccL8/s1600/14.jpg to by do ciebie mega pasowało jako tatuaż *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, myślałam o tym, ale nie wiem gdzie miałabym to zrobić :c

      Usuń
    2. takie pomniejszone może na boku? :p

      Usuń
  5. jak sie nazywa piosenka w tle? ;)
    a blgo ssuper! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charlene Soraia - Wherever You Will Go, dziękuję!!:)

      Usuń
  6. więcej snapków kochanie, uwielbiam Cię oglądać! a jeszcze w tych siwych włosach, miazga :3 jestem Twoją wierną fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Część mam pytanie,do jakiej szkoły chodzilas? Studiujesz już może?

    OdpowiedzUsuń