poniedziałek, 3 sierpnia 2015

FLY HIGH


Cześć kochani!
 Miałam już takie ciśnienie na nową notkę, że cieszę się ogromnie, że w końcu udało mi się wczoraj wyjść na jakieś zdjęcia. Szkoda tylko, że było już po 21 bo światło było słabe, ale mimo tego jestem bardzo zadowolona z sesji bo uważam, że klimat zdjęć jest fajny. Nie dodawałam nic wcześniej, ponieważ cały weekend byłam w pracy, a oprócz tego moja mama wyjechała do Łodzi i nie miał kto zrobić mi zdjęć. Wczoraj spotkałam się z kuzynką, a że głównym powodem spotkania było pójście do wesołego miasteczka to sesja wyszła spontanicznie, Ci którzy mają mnie na snapchacie już to wiedzieli wcześniej bo na bieżąco staram się tam o wszystkim mówić. Dzisiaj też może uda mi się pójść na zdjęcia bo pogoda w końcu dopisuje, przez ostatni miesiąc w trójmieście mieliśmy jesień co mnie dobijało. Za tydzień ma być mój kijek do selfie, a oprócz tego zastanawiałam się nad obiektywem do telefonu z tym, że słyszałam różne opinie na ich temat i nie wiem co robić, jeśli ktoś z was taki posiada to bardzo bym prosiła o komentarze pod notką czy rzeczywiście warto taki kupić.
Dostałam już kilka wiadomości z prośbą o wstawienie filmiku jak robię makijaż, ale póki co nie mam się czym chwalić, od września idę do szkoły wizażu więc myślę, że to kwestia czasu i taki filmik może się pojawić. Możliwe, że się czegoś nowego ode mnie dowiecie. 
Jeśli chodzi o zdjęcia to jedyne o czym chcę wspomnieć to kurtka z Fly High, która jest naprawdę świetna, nie dość, że super się prezentuje, to jeszcze pełni funkcje kurtki przeciwdeszczowej.


kurtka - Fly High 
spodnie - Stradivarius (dziury zrobiłam sama)
buty - DeeZee
plecak - New Look





















I PLAY FOR RESPECT














Więcej zdjęć w kurtce znajdziecie na moim instagramie: KLIK
i na instagramie Fly High: KLIK

-----------------------------------------------------------------------------







23 komentarze:

  1. Cześć, chciałam Cię poprosić czy mogłabyś zrobić listę piosenek, których ostatnio słuchasz, na snapie w samochodzie piosenki super, a niestety nie kojarzę tytułów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janine & The Mixtape - hold me ft Pusha T.
      Janine & The Mixtape - you got it bad
      Janine & The Mixtape - dark mind
      Ben Howard - oats in the water
      Ben Howard - she treats me well
      Yelawolf ft Eminem - best friend
      Flume - on top ft T.Shirt
      Kendrick Lamar - bitch don't kill my vabe
      Major Lazer - night riders
      Taco Hemingway - następna stacja
      Taco Hemingway - 6 zer
      Kanye West ft the xx - touch the sky
      Bastille ft Gabrielle Aplin - dreams
      Stephen Swartz - bullet train

      Usuń
  2. w koncu sie doczekalam :D Uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole Twojego snapa i bloga niz tych ,,wielkich" blogerek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebista ta kurtka :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość dłuższy czas cię śledzę na insta! �� czekałam aż założysz bloga! dziewczyna sztoss!! �� ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś cudowną osobą! codziennie przeglądam Twojego instagrama, bo nie mogę się napatrzeć. motywujesz strasznie do bycia pozytywnym i przede wszystkim jesteś chyba najbardziej kochaną dziewczyną, jaką kiedykolwiek "spotkałam" <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuuu, cieszę się, że takie kochane osóbki mnie obserwują, pierwszy raz ktoś mi powiedział, że motywuje do bycia pozytywnym, cieszę się ogromnie a jeszcze mocniej dziękuję! Amamamam *serduszek milion*.

    OdpowiedzUsuń
  8. mistrz dziewczyno, Uwielbiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, gdzie masz chlopaka?

    OdpowiedzUsuń
  10. ciepła ta kurtka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio! To bardziej na wiosne/jesień :)

      Usuń
    2. aha , czyli na zimę raczej się nie nadaje ? :)

      Usuń