niedziela, 30 sierpnia 2015

french


Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z małą ilością zdjęć, ale sesja była robiona przez moją siostrę w ciężkich warunkach bo podczas spaceru z jej 3letnim synkiem.
Strasznie źle mi z myślą, że już jutro kończy mi się urlop, a kolejny dostanę dopiero za rok. W poniedziałek znowu zamierzam zrobić coś z włosami, ostatnio znalazłam baaaardzo jasną farbę i myślę, że się na nią skuszę chociaż coraz bardziej boję się o swoje włosy i z każdym farbowaniem, a właściwie rozjaśnianiem odczuwam coraz większy stres! Lubię blond włosy, ale wydaje mi się, że nie uda mi się w tym wytrwać na długo i że niebawem wrócę do ciemnych. Nie mam pojęcia jak wykorzystać dzisiejszy dzień tak żebym była zadowolona z ostatniego dnia urlopu...mam nadzieję, że uda mi się zaraz zebrać i pójść pobiegać! We wtorek mam zebranie w mojej nowej szkole, strasznie szybko zleciało i cieszę się z tego ogromnie bo jestem bardzo ciekawa jak to wszystko będzie wyglądać. Zaczęłam też poważnie myśleć o tym żeby zrobić w końcu prawo jazdy chociaż wiem, że będzie ciężko, chociażby od strony finansowej, ale mam nadzieję, że mi się uda. Od wczoraj jestem znowu na snapie, przepraszam Was za kilka dni nieobecności bo zauważyłam, że co niektórzy się tym przejęli, miło mi bardzo, że tak lubicie mojego snapa i dziękuję, że jesteście, zapraszam osoby które jeszcze mnie nie dodały: jakoraa. 
Zmykam cieszyć się ostatnim dniem wolności, buziaki!


Tunika - H&M
Torebka - H&M
Buty - Miss Sixty













-------------------------------------------------------------










6 komentarzy:

  1. Misia, nie napisałaś skąd rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia fajnie wyszły pomimo że na szybko. Lubię ciebie w takim wydaniu, a tatuaże masz boskie :)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Na wstepie powiem, ze masz super styl :)
    Chcialam zapytac czy podpowiedzialabys gdzie / jak mozna uzyskac takie siwe wlosy jak na tych zdjeciach ? Sama zrobilas, czy bylas u fryzjera? Jesli bylas u kogos to poprosze podpowiedz gdzie, bo mozna na prawde zle trafic, a w trojmiescie jest fryzjerow od groma.
    Twoja fryzura super to wyglada i chcialabym cos podobnego uzyskac u siebie.
    Nie wiem, moze gdzies juz o tym pisalas, ale jakos nie umiem tego znalezc.

    Pozdrawiam i podziwam za odwage i styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Co do włosów to dawno nie byłam u fryzjera i wszystko robiłam sama w domu z pomocą mojej mamy. Jeśli chcesz mieć siwe włosy to najpierw trzeba je porządnie rozjaśnić, po czym nałożyć siwą farbę, którą można dostać w hurtowniach i sklepach fryzjerskich.

      Usuń