sobota, 8 sierpnia 2015

checker


Cześć kochani!Szczerze mówiąc jestem w tej chwili trochę pijana bo zjechała się dziś moja rodzinka i trzeba było się napić także nie wiem co wyjdzie z tej notki, zobaczę rano, haha. Ja i ta moja słaba głowa! Mam zdjęcia z dzisiaj, a raczej już z wczoraj o czym poinformowałam już wcześniej na instagramie. Zdjęcia były robione przez moją ciocie bo moja mama nadal była w Łodzi. Jestem strasznie zmęczona, ale w końcu wolny weekend więc trochę odpocznę. Rano mam zamiar pójść pobiegać o ile kac nie będzie zbyt duży! W trójmieście od kilku dni upały czego nie znoszę, chociaż ostatnio skarżyłam się i marudziłam wam w notce, że pogoda jest beznadziejna, zawsze źle, ale jestem marudą o czym pewnie jeszcze o mnie nie wiecie! Mam nadzieję, że w końcu w ten weekend uda mi się pójść na plażę trochę poleżeć na gorących piachu i popływać w brudnym morzu. Teraz idę już spać bo padam na cycki, od 7 rano na nogach i pół dnia w pracy!
Jeśli napisałam coś nie tak to bardzo przepraszam, ale mój aktualny stan nie jest do końca normalny.
Dziękuję za to, ze dzięki Wam chce mi się prowadzić tego bloga i widzę w tym sens, jesteście najlepsi, buziaki! <3


koszulka - H&M
opaska - Tally Waijl
spódniczka - H&M
buty - Nike
torba - Sinsay
























----------------------------------------------------------------------------------------








9 komentarzy:

  1. piekna! I ta spodniczka taka sexy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero od niedawna Cię obserwuję, ale widzę, że fajnie się zapowiada. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i sposób w jaki je pokazujesz. Mam pytanie odnoście snapa. Widziałam, że masz świetny biały crop top w palmy (?). Czy możesz mi napisać gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mega się cieszę! :* a top jest z H&M

      Usuń
  3. Podziwiam, jestes wspaniala<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, nick jakoraa na asku jest zajęty przez Ciebie samą! :)) https://m.ask.fm/jakoraa

    OdpowiedzUsuń
  5. załóż aska! jesteś naprawdę kochaną osobą i taka miła! super się Ciebie słucha na snapie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam, link w nowej notce! Dziękuję, miło mi bardzo:*

      Usuń