środa, 26 sierpnia 2015

all blvck


Cześć kochani!


Mam nadzieję, że uda mi się dziś wstawić notkę tak jak obiecałam bo mam duże problemy z komputerem od wczoraj i całkiem o tym zapomniałam, mam straszne wirusy i koniecznie muszę zrobić formata by móc normalnie 'pracować'. Dzisiejsza sesja z ciocią wyszła dobrze, w końcu jestem zadowolona ze zdjęć co też wpłynęło na moje lepsze samopoczucie. Dziś już środa, zaraz będzie poniedziałek i koniec mojego urlopu, znowu trzeba przepracować cały rok żeby zasłużyć na kolejny, przerażające! Piszę notkę i co chwilę całość kopiuję bo przenosi mnie na różne dziwne strony i wyskakuje mi milion różnych reklam, boże to nie na moje słabe nerwy! Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym tygodniu namówić mamę na kilka sesji żebym miała na zapas bo od września będzie ciężko z moim czasem wolnym. Wszystko też zależy od mojego samopoczucia i czy będę miała danego dnia fotogeniczny ryjek bo to różnie bywa...
Muszę zacząć robić zdjęcia moją lustrzanką, która leży w kącie odkąd mam iphona, wszystkie zdjęcia z bloga są robione właśnie telefonem.
Za miesiąc idę na tatuaż, nie mogę się doczekać bo stęskniłam się za dźwiękiem maszynki i tym cudownym bólem. Tak jak mówiłam nie zdradzę Wam co to będzie, ale to na pewno jest coś z mojego bloga!


bluza - Cropp Town
legginsy - Bershka
buty - Vans
 torba - New Yorker
naszyjnik - Cubus




















-------------------------------------------------------------------------------










9 komentarzy:

  1. Nowy wyglad bloga jak najbardziej na plus! :*
    Zdjecia sliczne, Twoje wlosy, stylizacja tworza zajebista calosc:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie Kornelka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też mi się teraz dużo bardziej podoba :) dziękuję:*

      Usuń
  2. wracaj na snapa, bo tęskno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia i blog zajebisty! Ale snapow brak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa,snapki wróciły <3 Boże,ja się autentycznie uzależniłam od oglądania Ciebie :D uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń