czwartek, 13 sierpnia 2015

Silver hair


Cześć kochani!
Nie mam dziś weny i zabieram się za wstawianie notki od kilku godzin, słaby dzień. Jutro czeka mnie 14h w pracy i na samą myśl chce mi się płakać, tym bardziej, że pogoda ma być ładna, a ja nadal nie byłam w tym roku na plaży chociaż mam ją tak blisko! Dzisiaj wstałam o 8:00 i znowu udało mi się przebiec 8km, jestem z siebie dumna, polecam wszystkim bo to jednak nie jest takie złe jak myślałam. Pozdrawiam dziewczynę, która zostawiła mi swoje cenne uwagi pod poprzednią notką, zastanawiam się czemu tyle nienawiści i zazdrości w innych ludziach, jeśli ktokolwiek ma do mnie jakiś problem i koniecznie chce mi o tym powiedzieć to bardzo proszę nie robić tego anonimowo. Nie robię nikomu krzywdy prowadząc tego bloga i jeśli komuś on nie odpowiada to po prostu go wyłączcie i więcej nie wracajcie bo zamierzam tu zostać i nadal robić to co sprawia mi przyjemność, dziękuję tym którzy są ze mną i mi kibicują, jesteście kochani!
Zdjęcia z dzisiaj wyszły znowu na spontanie, po zakupach z przyjaciółką na dachu centrum handlowego. Do końca nie jestem z nich zadowolona bo strasznie wiało i słońce mnie raziło więc ciężko było zrobić dobre zdjęcia, ale wstawiam bo obiecałam!
Dostaje od was coraz więcej pytań na temat moich włosów, czym farbowałam, jak itp! Napiszę tutaj bo nie chce mi się pisać każdemu z osobna. Włosy rozjaśniłam w ciągu tygodnia, codziennie rozjaśniacze i srebrne tonery dzięki którym łatwo pozbyć się niechcianej żółci na głowie, od razu mówię, że jest ciężko, załamanie, płacz itp, ale nie wolno się poddawać. Pewnie niejedna z was myślała o tym, żeby przefarbować się na blond, jeśli tak to radzę wam spróbować i przekonać się czy jest wam w nim do twarzy bo inaczej całe życie będzie to za wami chodzić. Trzymam kciuki, ale nie bierzcie przykładu ze mnie bo ja strasznie je katowałam, kto to widział, żeby codziennie nakładać rozjaśniacze na głowę! Niestety jestem w gorącej wodzie kąpana i bardzo nie lubię czekać! Buziaki!



top - New Yorker
spódniczka - New Yorker
buty - Nike



































------------------------------------------------------------------------------








17 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjecie :OO <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia sa zajebiste, Twoj styl tez:) Rob dalej to co robisz, bo wyjdzie z tego sztos! A kolezanka z poprzedniego posta ma wyraźny bol dupy, bo widocznie nie ma pomysłu na własne zycie, wiec postanowiła hejtowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza! <3 uwielbiam Cie! Do kazdej notatki dodawaj WIECEJ zdjec!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde fajnie wyszly te zdjecia, coraz lepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwaznie, bardzo na plus :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia jak i zalaczona piosenka mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to że z tego nie zrezygnujesz to to ja doskonale wiem, takie jak ty nigdy i z niczego nie rezygnują... Wgl to tak swoją drogą zastanawiam się czemu w ludziach tyle zaciętości w szukaniu chłopa! latania po imprezach co weekend i łaszenie się do byle jakiego i pijanego na dodatek, ale muszę przyznać ty robisz to zawodowo hahaha myślałam że umrę ze śmiechu jak cie widziałam na podrywie haha aaa i pozdrowienia jak najbardziej przyjmuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do ciebie dziewczyna ma jakas pasje i wychodzi jej to dobrze. A jeśli ty nie umiesz pogodzić sie ze swoim smutnym, szarym życiem to juz Twoj problem i nie musisz krytykować kogos kto ci tak naprawde nic nie zrobił. Jeśli nie przepadasz za Kornelia nie musisz tu wchodzić, nikt nie bedzie za Toba płakał. Ładna dziewczyna jest to i chłopaka ma, znalazła szczęście, ktorego ty z takim zachowaniem nigdy nie bedziesz miała.

      Usuń
    2. poćwicz czytanie ze zrozumieniem dziecko to raz, jak sie łasi do każdego to nie dziwota że znajdzie, tego kwiatu pół światu, jeden kopa dał to za następnych sie bierze to dwa, mam męza od 2 lat to trzy.

      Usuń
    3. To zajmij sie swoim mężem ,,dziecko" ��, bo twoje komentarze sa tu zbędne. Poza tym młoda jest niech z zycia korzysta, a ty zajmij sie swoim

      Usuń
    4. jeśli coś takiego nazywasz pasją, okej! z zamkniętym umysłem nie będę się kłócić bo to końca nie ma droga anonimowa autorko tego czegoś, racja jest jak dupa każdy ma swoją...

      Usuń
  9. a i jeszcze jedno nie mam ci czego zazdrościć, a już na pewno nie tych końskich zębów (sooorrrryyy za szczerość)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcialam tego komentowac ale patrzac na Twoj jakze inteligentny ostatni komentarz nie mam watpliwosci, ze chcialas zablysnac slabo ci sie udalo kochana i nie rob z siebie jeszcze wiekszej idiotki :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Mam nadzieje, ze Kornelka nie zwroci wiekszej uwagi na twoja glupote i Cie po prostu zignoruje bo wlasnie tak sie robi z idiotami nie wartymi nawet minuty swojego czasu <:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słucham? Wybacz, ale chyba mnie z kimś mylisz bo nie pamiętam kiedy uganiałam się za chłopakami i nie mam pojęcia o jakim podrywie mówisz, ale nawet nie chce mi się wchodzić w jakąkolwiek dyskusję z kimś kto pisze do mnie w ten sposób jako anonim bo to żałosne. Dziewczyno masz ewidentnie wielki ból dupy z jakiegoś powodu i nawet nie zamierzam się tobą przejmować więc odpuść sobie w końcu i przestań wchodzić na mojego bloga skoro masz do mnie jakiś problem. Na twoim miejscu nawet bym się nie przyznawała do tego, że mam męża bo to jeszcze gorzej o tobie świadczy, zajmij się swoim życiem i odwal się od mojego, żegnam.

    OdpowiedzUsuń