niedziela, 11 października 2015

JNGMB

Cześć Kochani!
W końcu udało mi się zrobić z mamą kilka zdjęć, ale jak zwykle jest to sesja na szybko za co przepraszam, ale naprawdę nie mam jak i kiedy zrobić czegoś lepszego. Od dwóch tygodni jestem chora przez co opuściłam trochę zajęć w szkole i moja praca nad ciałem również poszła w kąt, ale powoli wracam do żywych. Ostatnio wzięłam udział w konkursie na instagramie, pewna firma szukała promotorów i jest siedmiu zwycięzców, w tym ja czego się nie spodziewałam i już dawno przestałam wierzyć w jakąkolwiek wygraną bo już sporo razy brałam udział w przeróżnych instagramowych konkursach, ale w końcu się udało z czego ogromnie się cieszę. Już wszystko jest ustalone, teraz czekam na paczkę, a Wam zdradzę więcej jak już będę miała gotową notkę i oczywiście zdjęcia w koszulce którą mam promować! Poza tym u mnie wszystko po staremu, znowu koniec wolnego weekendu i czas wracać do życia na pełnych obrotach. Zamówiłam sobie ostatnio dwie torby z Jung Mob i jestem bardzo zadowolona tak więc polecam! Na przyszłą wypłatę na pewno jeszcze jakieś dokupię. Na snapie je już pokazywałam, a dziś zrobiłam zdjęcia z jedną z nich.
Na moim funpagu na facebooku pojawi się pewnie niedługo kolejny krótki filmik na temat moich włosów bo prosicie żebym pokazała jak je kręcę także nie ma problemu, jak tylko znajdę wolną chwilę to na pewno taki filmik zrobię! :) A co do włosów to jak widzicie są dużo krótsze niż były, ale kupiłam sobie ostatnio odżywkę z wyciągiem z bursztynu i zobaczymy czy pomoże, chociaż mi i tak zawsze szybko rosły włosy więc tym razem na pewno też tak będzie. Mam też zamiar umówić się do fryzjera na podcięcie i pofarbowanie żeby w końcu doprowadzić je do porządku, trochę szkoda mi kasy, ale trzeba! Zastanawiam się jedynie czy zrobić blond czy siwe,to jest dylemat który siedzi w mojej głowie już od dawna i nieważne którą z opcji wybiorę i tak na pewno będę żałować, to jest normalne.


czapka - Urban Flavours
sweter - New Yorker 
kurtka - New Yorker
legginsy - Medicine
torba - Jung Mob
buty - Top Shop
















--------------------------------------------------------




8 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś case z pieskiem? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawi jakich perfum używasz? :) jejku jesteś taka śliczna, i czuć od ciebie takie pozytywne "odczucia", bardzo mnie inspirujesz sobą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione to LANCOME la vie est belle! <3 Baaaardzo dziękuję!

      Usuń
  3. Świetny outfit <3 cieszę się że trafiłam na Twojego bloga, bardzo fajnie oglądać ludzi którzy nie boją się być sobą. Jak patrzę na te zdjecia to aż tęsknię za czasami gdy moje włosy były jeszcze długie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję, a co do włosów to już niestety nie są takie długie, ale odrosną! :)

      Usuń
  4. a co myślisz od tej czapie pierwszej z lewej (też od urban flavours https://www.showroom.pl/marki/1818,urban-flavours bo zastanawiam się czy jej nie kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu zablokowałaś ig :((( i zniknąłeś ze snapa, na blogu też cisza :((

    OdpowiedzUsuń