wtorek, 15 września 2015

CHANNEL


Cześć kochani!


Ostatnio mam naprawdę mało czasu i ciężko jest pogodzić prowadzenie bloga z pracą i szkołą, ale obiecałam Wam, że postaram się dziś o notkę więc jest. Niestety rzadko kiedy mam okazję zrobić zdjęcia w ładnym miejscu, ponieważ mieszkam dosyć daleko od centrum i brakuje mi na to czasu. Mam nadzieję jednak, że już niedługo znajdę jakieś ładne, przytulne mieszkanie i wszystko będzie dużo łatwiejsze, no dobra...prawie wszystko! :) Za 9 dni powiększy się moja kolekcja tatuaży, czym bliżej tym coraz bardziej się boję, ale miałam tak przy każdym jednym więc już przestałam się tym przejmować. Zaszalałam w tym tygodniu z zakupami, jak nigdy...mam nadzieję, że będę miała co jeść pod koniec miesiąca bo może być ciężko! New Yorker ma teraz super ciuchy i nie mogłam się powstrzymać, tym bardziej, że mam straszne braki w szafie, niby sporo ciuchów, ale połowy nie noszę. Wczoraj poszłam na pierwsze wagary, a dopiero co rozpoczął się rok szkolny, niedobrze. Kocham moją szkołę, myślałam, że nigdy tego nie powiem, ale jest naprawdę ekstra, nie mogę się doczekać kiedy już się rozkręci tak na maxa i kiedy będę w tym dobra!
Nadal nie zrobiłam porządku z moim komputerem, te wirusy mnie psychicznie wykończą dlatego kończę już pisanie, boję się, że zaraz nim rzucę o ścianę! :) Buziaki!
PS. Dzięki mamo za wspólne zdjęcia w szybie!

legginsy - New Yorker
Sweterek - New Yorker
koszulka - ostre store















............................................................................................................










10 komentarzy:

  1. Dobra stylizacja ;) jestes piekna kobieta! Ale szkoda ze te Twoje wlosy przechodzac przez te wszystkie tortury, ktore im zafundowalas bardzo sie skrocily ;( a tak zawsze zazdroscilam Ci tej dlugosci wlosow... Ale co tam, kiedys odrosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Też żałowałam, ale już przyzwyczajam się do mojej długości włosów i w sumie nie jest tak źle, tym bardziej, że włosy rosły mi zawsze w ekstra tempie i myślę, że teraz też tak będzie :)

      Usuń
  2. ścinaj włosy Kornelka! pięknie wyglądałaś na snapie, gdy je sobie podwijałaś na krótsze, a i zregenerowałyby Ci się :) lepsze krótkie, ale zdrowe, niż długie, ale zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie narazie z tego zrezygnowałam, ale podcięłam i już nie są tak zniszczone jak były więc niech sobie teraz rosną :)

      Usuń
  3. powiedz cos wiecej o tej twojej szkole :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zrobię to na snapie albo poświęcę mojej szkole jedną notkę na blogu, zobaczymy :)

      Usuń
  4. świetna stylizacja! :) zapraszam do siebie :)

    http://dietabezwysilku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :) a skąd opaska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie pamietam dlatego nie napisałam :)

      Usuń