poniedziałek, 27 lipca 2015

URBANFLAVOURS

Cześć Bąbelki!
Pewnie wielu z was zna Urban Flavours, ja tak naprawdę pierwszy raz dowiedziałam się o nich chyba na początku tego roku, miałam tę przyjemność bycia w Neat Store w Poznaniu gdzie kupiłam koszulkę oraz czapkę ze zdjęć. Ciuchy nie są tanie, to prawda, ale ich jakość i sam wygląd to miazga więc gorąco polecam tym którzy nie mają ich jeszcze w swojej szafie.

czapka - Urban Flavours
okulary - Zara
koszulka - Urban Flavours
legginsy - Calzedonia
buty - Vans







Co najbardziej mnie ucieszyło i zaskoczyło to moje zdjęcie na ich instagramie!

KLIK






...........................................................................................................................................................



Janine & the mixtape - hold me ft. Pusha T.

❤️❤️




2 komentarze:

  1. Kocham Twojego snapa :) blog oby szybko sie rozwijał, i bylo mnostwo notek! :)

    OdpowiedzUsuń