wtorek, 28 lipca 2015

SAD SUMMER


Cześć kochani!
Nie jestem zadowolona z dzisiejszych zdjęć ponieważ były robione przy zachodzie słońca i światło było marne, ale obiecałam sobie i wam w sumie też (kto ma mnie na snapchacie ten wie), że postaram się dziś o nową notkę i tak też zrobiłam, a że trudne warunki atmosferyczne nie pozwoliły mi zrobić ich o normalnej porze to wyszło jak wyszło, wybaczcie.
Kurtkę którą widzicie na zdjęciach znalazłam jakiś czas temu na strychu, nosiła ją kiedyś moja mama. Ma ponad 20lat i była kupiona w Szwecji, perełka której na pewno już nie dostaniecie w sklepach.

spódniczka - H&M
zakolanówki - H&M
plecak - NEW LOOK
a creepersy kupiłam na allegro.











........................................................................................................................................
































12 komentarzy:

  1. Cudowna stylówa, oraz kurteczka kochana :) śliczna jestes, czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu tyle razy Cie widzialam na miescie i myslalam 'sliczna dziewyczna i jaka zajebista stylowa' mam nadzieje, ze rozkrecisz bloga- gratulacje! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeej, jak miło czyta się takie komentarze! Baaaardzo dziękuję *serduszek milion*.

      Usuń
  3. Zajebiste! Pracuj dalej <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na nastepna notke :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w uchu to tunel? Uwielbiam twojego bloga i snapa czekam na kolejne notki ciumeczki kochana:*

    OdpowiedzUsuń